פתיחת קריאת שירות
צרו קשר

    חברת ניהול נכסים ואחזקה בבאר שבע

    בשנים האחרונות החלו לחלוף מן העולם ההתנדבויות לוועדי בתי מגורים משותפים והתעורר הצורך למנות חברה מרכזית שתנהל מבני תעשייה ומסחר גדולים. אין זה פשוט וכאשר מדובר בבנייני ענק קשה מאד לסנכרן את פעולות התחזוקה בין הדיירים השונים – חברות ומשרדים בעצמם. הפתרון הוא שחברת ניהול מרכזית (כמו חברת ניהול נכסים בבאר שבע, לדוגמא, עבור בניינים הממוקמים ברחבי העיר) לוקחת על עצמה את כל תחזוקת הבניין, דאגה לכל השירותים והמתקנים שבו וכך חוסכת ממנהלי המשרדים את הטרחה וכאב הראש הכרוכים בכך. 

    תוכן העניינים

    3 יתרונות בשירותי ניהול נכסים

    אין ספק שלבטח אפשר למנות יותר משלושה יתרונות בלבד, אך להלן המרכזיים שבהם – 

    1. הפחתת נטל – הרבה נטל יורד ממנהל המשרד כאשר הוא לא צריך להתעסק בעצמו בכל מה שקשור לתחזוקה, לקשר עם גופי המדינה ולדאגה לניקיון ושירותים שונים. מסיבה זו מנהלי חברות וארגונים רבים מעדיפים לשלם ולקבל את השירותים האלה מן המוכן.
    2. סמל סטטוס – כיום זה נפוץ ומקובל מאד עד כדי שהפך לסמל סטטוס של ממש – שכירת השירותים המשותפת של חברת ניהול נכסים. יש בכך כדי להצביע על יוקרה של המשרד או החברה.
    3. בחירת סל שירותים מותאם אישית – חברת הניהול יכולה להציע לכל משרד או ארגון סל של שירותים שמתאים לרוח המשרד או לגודל שלו ואז התשלום מתאים בדיוק לצרכים.

    מה כוללים השירותים של חברת ניהול נכסים?

    ברוב המקרים חברת ניהול הנכסים תטפל בכל מה שקשור לשטחים המשותפים של הדיירים – טיפול וטיפוח הגינה, תחזוקה של המעלית ושמירה על התקינות, ביצוע כל פעולות הניקיון בכל רחבי החלל (ובכלל זה ניקוי שטיחים ורצפה, מדרגות, מעלית ועמדות עבודה על פי הזמנת הלקוחות), עבודה מול גופים רשמיים בהשגת אישורים שונים או הגשת בקשות, תפעול חנייה על כל המשתמע מכך ובמקרים מסוימים גם יינתן שירות של חלוקת דואר, קבלת אורחים וניהול עמדת קבלה בכניסה לבניין. החברה בעצם תנהל את כל השטח הציבורי המשותף תוך הקפדה על מתן שירות טוב ויעיל ללקוחות שלה.

    הטחנה הירוקה – חברה מובילה לניהול נכסים

    החברה מתמחה במתן שירותי ניהול ואחזקה של מבנים מכל הסוגים – ניהול ועד בית בבנייני מגורים משותפים, ניהול נכסים כמו בנייני מסחר ועסקים וגם במתן שירות לבתי מגורים פרטיים. השירותים ניתנים ברמה גבוהה על ידי עובדים מסורים ומנוסים תוך כדי וידוא התאמת השירותים לרצונו וצרכיו של הלקוח, התחשבות בהעדפות האישיות שלו וכמובן דאגה מתמדת לשביעות רצונו. הרבה מאד טרחה, זמן וכאבי ראש יכולים להיחסך מהלקוח כאשר אין הוא צריך להתעסק בנושאים שחברת הניהול לוקחת על עצמה לטפל בהם ולכן הוא יכול להיות מרוכז בענייניו ולדעת שכל שאר הנושאים מטופלים במסירות.