פתיחת קריאת שירות

חברת ניהול נכסים

יש ברשותכם דירה או כמה נכסים שהועברו לכם בירושה ואין לכם מושג למי להשכיר, בכמה להשכיר ואיך להתנהל עם זה נכון? תתפלאו, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי נכסים מבינים את היתרונות הגלומים בשירות הנ"ל ולא מסתמכים על אף אחד פרט לשירותי הניהול החכמים והטובים ביותר שמציעה להם חברת ניהול נכסים! 

רוצים להשכיר את הדירה ולהתנהל על פי כל הכללים? הטחנה הירוקה – עוזרים לכם להכיר את כל כללי הניהול ואיך באמת אפשר לשמור על הנכס שלכם לאורך שנים.

תוכן העניינים

מי צריך חברה לניהול נכסים? 

בגדול, זו יכולה להיות דירה, עסק או אפילו בניין שלם, בחלק מהמקרים אדם אחד או שניים יוכלו לתחזק את הבניין לבד, אבל כשהם יבחרו בשירותי חברת ניהול נכסים הם בטח יעשו זאת טוב יותר מכם. 

אז בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם מדובר ביזם או אנשי עסקים, שירות הניהול מתאים לכל מי שיש ברשותו נכסים ואין לו את היכולת, הזמן והכלים לנהל את זה נכון. 

מה כולל שירות של חברת ניהול נכסים?  

כאשר אתם בוחרים חברת ניהול נכסים אתם בעצם משחררים את עצמכם מכל הטרדות הנלוות למשימות הטיפול בנכס. 

כדי לעשות סדר בבלגן, חילקנו לכם את המטלות לשלושה נושאים ראשיים שהם ענייני תיווך, אחזקה ותחזוקה ועניינים כספיים החל מטיפול מול רשות ועד לטיפול משפטי כזה או אחר. 

הגעתם אל חברת ניהול נכסים ושילמתם ממיטב כספכם? וודאו שבין השירותים תקבלו התנהלות רציפה מול שוכרים לרבות תשלום שכר הדירה בזמן, בדיקת השוכרים, השגת ערבויות, עריכה של חוזה שכירות בלי לשלם לעורך דין על כך לרבות מענה על כל תלונה אם מדובר בבניין דיירים. 

כמו כן, לכל הבוחרים בשירות ניהול נכסים ייתנו פתרונות תחזוקה, סקר שווקים מקיף מול כל בעלי מלאכה לרבות עלויות שיפוץ שפויות, ניהול המדרגות, מעלית, הלובי, דמי ועד הבית וכן גילום כל הנתונים הנ"ל כחלק מדוח שנתי אותו יקבל מדי סוף שנה רואה החשבון שלכם. 

במקביל יתקבל מענה גם על אודות דיווחים מול כל הרשויות, דיווח לרשויות מקומיות (חברת חשמל, עירייה, תאגידי מים). חידוש חוזי שכירות וכמובן ייעוץ משפטי בכל מה שקושר את זה לנכס עצמו. 

מהן האופציות לניהול נכסים? 

אם הגעתם עד לכאן חשוב שתשאלו את עצמכם, האם אתם הולכים על הניהול הזה לבד או בוחרים חברה לניהול נכסים? 

כדי לדעת בצורה מדויקת מה אתם צריכים, חשוב להבדיל  בין נותני שירות לבעלי כמה נכסים לבין נכס אחד וכאן עולות האופציות העומדות בפניכם. אם אתם בעלי כמה נכסים, בבחירה של חברת ניהול נכסים תוכלו ליהנות גם מניהול של המרחב הציבורי החיצוני. 

לעומת זאת, אם אתם אנשים פרטיים, האופציה המומלצת עבורכם היא ללכת על חברת ניהול שתתפעל לכם את כל עניין השכירות החל ממציאת השוכר המתאים ועד לתשלומי השכירות בכל חודש בחודשו- תאמינו או לא? זה בהחלט יכול לחסוך לכם "כאב ראש אחד גדול". 

חברת ניהול נכסים בפריסה ארצית 

אין לכם מושג או זמן בכל הקשור בניהול מבנה או כמה מבנים בו זמנית? בדיוק כאן הטחנה הירוקה מספקים לכם את כל שירותי ניהול הנכסים שתצטרכו בפריסה ארצית!

מבלי להסתכסך עם השכנים מבלי להפוך כל משימה מורכבת, חברת ניהול הנכסים של הטחנה הירוקה תאפשר לכם איכות חיים ברמה גבוהה, מחיר ללא תחרות, שמירה על ערך הנכס ובסופו של דבר שקט וחסכון בזמן! 

הטחנה הירוקה – יש רק דרך אחת לשמור על הנכס!