פתיחת קריאת שירות

ניהול בתים פרטיים

כמו הבית שלכם, גם המשרדים, העסקים והחנויות שלכם – הם הנכס יקר שרק בעל מקצוע יכול לתחזק אותו .

בית פרטי דורש אחזקה מונעת כל השנה :

מערכות שונות, גג, חימום, מזגן, בריכה, גינה, אזעקה, איטום, …

בית פרטי דורש גם מתן שירות מהיר במידת הצורך

אנחנו כאן בשבילכם וכדי לטפל באופן מקצועי, אמין, אחראי בבית שלכם

אנחנו עובדים עם כל בעלי המקצוע בכל התחומים הנדרשים ומסוגלים לתת שירות מונע או חירום באופן הכי מקצועי ומהיר שאפשר

עבור רבים מאיתנו, בית פרטי הוא התגשמות כל השאיפות והחלומות. עם זאת, אחרי שההתרגשות מעט פוחתת והחיים החדשים מתחילים, אנו עשויים לגלות שהנכס החדש שלנו גובה מאיתנו לא מעט עבודה. תחזוקת בית פרטי דורשת משאבים רבים, תשומת לב קפדנית ולא פעם גם מומחיות מקצועית. לא משנה לאיזו מטרה ובמה העבודה כרוכה, הצוות המיומן של "הטחנה הירוקה" עומד לרשותך ויסייע לך לשמור את הבית ברמת התחזוקה הגבוהה ביותר ללא כל טרחה מצידך.

תוכן העניינים

מתי נדרש שירות ניהול בתים פרטיים?

ישנם מקרים רבים בהם נזדקק לגורם מקצועי שיסייע לנו בניהול בתים פרטיים ובתחזוקה השוטפת של הבית.

אחזקת הבית בעת שהות בחו"ל

המשפחה יוצאת לרילוקיישן? תכננת חופשה ארוכה? בין אם בחרת להשכיר את הנכס לתקופה או להשאיר אותו ריק עד החזרה לארץ, חשוב לשמור על עין פקוחה ולוודא שהוא מאובטח ומתוחזק היטב. אנשי הצוות שלנו יוודאו שהבית ישמור על נראות אופטימלית ויספקו מענה לכל בעיית תחזוקה שעשויה לצוץ. 

ניהול נכס להשקעה

עבודה עם חברת ניהול נכסים מאפשרת לך להתנהל בראש שקט בידיעה שההשקעה שלך מנוהלת בידיים טובות. הדיירים שלך ייהנו משירותי תחזוקה ברמה גבוהה ולך יהיה את הביטחון שהנכס משמר את ערכו. 

לתחזוקה השוטפת

אורח החיים שלך עמוס ומורכב? הבית בבעלות אדם בן הגיל השלישי? לא משנה מהן הסיבות, לנו יש את הכלים, הידע והצוות כדי לשמור על מצב הבית שלך.

מי אנחנו?

כבר שני עשורים שאנו מספקים שירותי אחזקת וניהול נכסים עבור בעלי בתים, משקיעים, ועדי בתים וכל גורם בשוק המעוניין לשמור את נכסיו במצב הטוב ביותר. עם אוסף של אנשי מקצוע מובילים בתחומם, מעולם לא היה פשוט כל כך ליהנות משירותי ניהול בתים פרטיים. עם הטחנה הירוקה,  הבית שלך נמצא בידיים הטובות ביותר.

איך נוכל לעזור לך?

השירות שלנו מקיף את כל היבטי התחזוקה של הבית הפרטי. משירותי ניקיון עם ציוד מתקדם ואנשי צוות מיומנים ועד לגינון, צביעה, תחזוקת ותיקון הצנרת וטיפול בכלל המערכות של הבית – מהחשמל ועד למערכות המיזוג והבריכה – אנו מציעים מעטפת שירותים רחבת היקף.

כדי להבטיח שהבית שלך יישאר תמיד בידיים הטובות ביותר, אנו זמינים עבורך מסביב לשעון ונענים לקריאות בהקדם האפשרי. אנשי המקצוע שלנו מחויבים לספק לך מענה אמין, מקצועי ואדיב לכל אורך תקופת השירות. 

הפתרון האידיאלי לניהול הבית ממתין לך כאן

זה הזמן להסיר דאגה גדולה מהראש ולהפקיד את הנכסים החשובים שלך בידיים הנאמנות ביותר. במשך שנים, סייע צוות "הטחנה הירוקה" לשורה ארוכה של לקוחות להתנהל בראש שקט ולשמור את מצב הבית ברמה הגבוהה ביותר שניתן. אנו מזמינים אותך להצטרף להצלחה וליהנות מטווח רחב של שירותים שישנה מן היסוד בו מנוהל הנכס שלך.

למידע נוסף על ניהול בתים פרטיים  ולהזמנת שירותים, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר ואחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם עם כל המידע הנדרש כדי להתחיל.